هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،

هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،


با توجه به تنوع بالا که کفپوش‌های معمول در بازار ایران از جمله سنگ و سرامیک، کفپوش‌های اپوکسی، لمینت و حتی موکت یک نوع سردرگمی در هنگام انتخاب کفپوش استکه به همین علت بر خود واجب دانستیم این‌بار در وب سایت شرکت رادین پوشش درباره انتخاب و تنوع کفپوش‌ آشپزخانه بنویسیم.

 پروسه‌ی زمان بر انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه می‌تواند تبدیل به یک  از کارهای دشوار در معماری داخلی ساختمانتان باشد که حتی گاهی ممکن است افراد با تجربه بدون توجه به آب و هوا وعوامل محیطی هم دست به انتخاب به اشتباه بزنند  و زمان و هزینه بیشتری را برای برای جبران انتخاب قبلی خود برای اصلاح به خود یا کرفرما تحمیل کنند اما با دانستن و توجه نکات ریز و ساده به ظاهر که بسیار مهم  واساسی می توانیم انتخاب درست که علاوه بر زیبایی و تمیزی ، سال های متمادی با انتخاب هوشمندانه خود از محیط آشپز خانه لذت ببریم . 

 در سال های نچندان دور شاید افراد کمتری درمورد کفپوش اپوکسی شناخت داشتن ولی امروزه یکی از انتخاب های مناسب برای طراحی داخلی و به خصوص آشپز خانه می باشد  این کفپوش‌ها به راحتی نصب می‌شوند؛ تنوع مدل و رنگ  بسیار بالایی دارند؛ به راحتی می‌توانید رنگ و طرحی را متناسب با سایر بخش‌های خانه انتخاب کنید؛ زیبا هستند؛ ذلیل تنوع رنگ و رزین در این نوع اپوکسی به راحتی تمیز می‌شوند و نسبت به آب و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند؛ به هیچ عنوان لیز نیستند؛ یکپارچه هستند و هیچ آلودگی و جسمی را در خود نگه نمی‌دارند. در مجموع، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آیند. می‌توانید در هنگام طراحی داخلی می توانید مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت رادین پوشش بگیرید.

کارشناسان شرکت رادین پوشش فرش یا موکت کردن کف آشپزخانه گزینه‌ی چندان مناسبی نمیدانند. اول اینکه، از نظر بهداشتی خیلی مناسب نیست، آشغال و آلودگی را در خود نگه می‌دارد، تمیز کردن آن سخت است و نمی‌توان دائم آن‌ها را شست. دوم اینکه، با سلیقه‌ی امروزی چندان هماهنگ و متناسب نیست، به اصطلاح مد روز نیست. بنابراین، توصیه ما انتخاب سایر کفپوش‌ها و عدم استفاده از فرش و موکت برای آشپزخانه است.



بایگانی
  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی سرویس بهداشتی و حمام

     

    سرویس بهداشتی بخش مهمی از هر بنا محسوب میشود که باید همیشه به تمیزی آن توجه زیادی کرد که علاوه بر تمیزی و بهداشتی بودن این محیط باید به زیبایی نیز توجه کرد و اهمیت داد کفپوش های اپوکسی باعث نمایی بسیار لوکس و جذاب به محیط سرویس بهداشتی و حمام دهد تنوع بالای رنگ و طرح که در کفپوش های اپوکسی شرکت رادین پوشش برای این بخش از خانه مثال زدنی ست

    با انتخاب طرح های سه بعدی می توانید  بخش از طبیعت بکر یا فضای لوکی سلطنتی را انتخاب کنید و دیگر برای دکوراسیون این فضا نیاز به قاب ها نیست که نگران ایمن بودن فضای برای کودکان باشید وعلاوه بر این با انتخاب کفپوش های اپوکسی آنتی باکتریال باعث می شود که خیال خانواده ازنظر بهداشتی برای همیشه راحت باشد نکته مهمی دیگر در نحوی نگهداری و شستشوی این نوع کفپوش ها نسبت به بقیه نوع کفپوش های دیگر کمترین وقت و هزینه را در بر خواهد داشتو همچنین طول عمر بالا و مقاومت به رطوبت و آب و عوامل محطی باعث می شود که از هر جنبه خیالتان از تمیزی ، لوکس و دوام کفپوش سرویس های بهداشتی و حمامتان راحت باشد. 

    • ۹۸/۰۶/۱۰
    • اکبر فرهادیان

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی