هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،

هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،


با توجه به تنوع بالا که کفپوش‌های معمول در بازار ایران از جمله سنگ و سرامیک، کفپوش‌های اپوکسی، لمینت و حتی موکت یک نوع سردرگمی در هنگام انتخاب کفپوش استکه به همین علت بر خود واجب دانستیم این‌بار در وب سایت شرکت رادین پوشش درباره انتخاب و تنوع کفپوش‌ آشپزخانه بنویسیم.

 پروسه‌ی زمان بر انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه می‌تواند تبدیل به یک  از کارهای دشوار در معماری داخلی ساختمانتان باشد که حتی گاهی ممکن است افراد با تجربه بدون توجه به آب و هوا وعوامل محیطی هم دست به انتخاب به اشتباه بزنند  و زمان و هزینه بیشتری را برای برای جبران انتخاب قبلی خود برای اصلاح به خود یا کرفرما تحمیل کنند اما با دانستن و توجه نکات ریز و ساده به ظاهر که بسیار مهم  واساسی می توانیم انتخاب درست که علاوه بر زیبایی و تمیزی ، سال های متمادی با انتخاب هوشمندانه خود از محیط آشپز خانه لذت ببریم . 

 در سال های نچندان دور شاید افراد کمتری درمورد کفپوش اپوکسی شناخت داشتن ولی امروزه یکی از انتخاب های مناسب برای طراحی داخلی و به خصوص آشپز خانه می باشد  این کفپوش‌ها به راحتی نصب می‌شوند؛ تنوع مدل و رنگ  بسیار بالایی دارند؛ به راحتی می‌توانید رنگ و طرحی را متناسب با سایر بخش‌های خانه انتخاب کنید؛ زیبا هستند؛ ذلیل تنوع رنگ و رزین در این نوع اپوکسی به راحتی تمیز می‌شوند و نسبت به آب و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند؛ به هیچ عنوان لیز نیستند؛ یکپارچه هستند و هیچ آلودگی و جسمی را در خود نگه نمی‌دارند. در مجموع، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آیند. می‌توانید در هنگام طراحی داخلی می توانید مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت رادین پوشش بگیرید.

کارشناسان شرکت رادین پوشش فرش یا موکت کردن کف آشپزخانه گزینه‌ی چندان مناسبی نمیدانند. اول اینکه، از نظر بهداشتی خیلی مناسب نیست، آشغال و آلودگی را در خود نگه می‌دارد، تمیز کردن آن سخت است و نمی‌توان دائم آن‌ها را شست. دوم اینکه، با سلیقه‌ی امروزی چندان هماهنگ و متناسب نیست، به اصطلاح مد روز نیست. بنابراین، توصیه ما انتخاب سایر کفپوش‌ها و عدم استفاده از فرش و موکت برای آشپزخانه است.



بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

واتراستاپ ( Waterstop ) یا آب بند

واتراستاپ ( Waterstop ) یا آب بند

آب‌ بند یا واتر استاپ (Waterstop) عنصری مورد استفاده در سازه‌ های بتن است که برای جلوگیری از نفوذ مایعات (مخصوصا آب) در مفاصل و درزهای آن تعبیه می‌شود. در تولید واتراستاپ‌ها از مواد مختلف و گسترده ‌ای استفاده می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. بنا به نیازهای مورد نظر در هر سازه، جنس واتر استاپ مورد نظر انتخاب می‌شود. نحوه‌ ی عملکرد و کاربرد واتر استاپ‌ها به این صورت است که آن‌ها طول مسیر جریان و حرکت آب و یا مایعات دیگر را طولانی می‌کند تا آب نتواند نفوذ کند. همه‌ ی واتر استاپ‌ها معمولا دارای آج هستند که باعث چسبندگی و افزایش طول مسیر آب می‌شود. نوارهای آب‌ بند کننده واتراستاپ باید دارای انعطاف ‌پذیری زیاد بوده تا با ابعاد و حجم سازه‌های بتنی و با پیچیده شدن نوع مقاطع و شرایط اجرا تغییر شکل یافته و متناسب با ابعاد و اندازه‌ های سازه از نظر ضخامت، پهنا، نوع آج‌ها و تغییرات حفره و ... طراحی گردند. از جمله مهمترین ویژگی‌های کیفیتی واتراستاپ درصد ازدیاد طول، مقاومت کششی و سختی آن بوده که باید با الزامات استاندارد مطابقت داشته باشد و همچنین ماندگاری واتراستاپ در شرایط مختلف از جمله محیط‌ های قلیایی حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد، در غیر این‌ صورت واتراستاپ در محیط قلیائی بتن کیفیت خود را به سرعت از دست داده و دچار تغییر حالت گشته و منجر به نشت و بروز سایر مشکلات کیفی نظیر ترک‌ خوردگی و نشست تکیه‌ گاهی سازه و ... می‌گردد

 

 

  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • اکبر فرهادیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی