هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،

هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،


با توجه به تنوع بالا که کفپوش‌های معمول در بازار ایران از جمله سنگ و سرامیک، کفپوش‌های اپوکسی، لمینت و حتی موکت یک نوع سردرگمی در هنگام انتخاب کفپوش استکه به همین علت بر خود واجب دانستیم این‌بار در وب سایت شرکت رادین پوشش درباره انتخاب و تنوع کفپوش‌ آشپزخانه بنویسیم.

 پروسه‌ی زمان بر انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه می‌تواند تبدیل به یک  از کارهای دشوار در معماری داخلی ساختمانتان باشد که حتی گاهی ممکن است افراد با تجربه بدون توجه به آب و هوا وعوامل محیطی هم دست به انتخاب به اشتباه بزنند  و زمان و هزینه بیشتری را برای برای جبران انتخاب قبلی خود برای اصلاح به خود یا کرفرما تحمیل کنند اما با دانستن و توجه نکات ریز و ساده به ظاهر که بسیار مهم  واساسی می توانیم انتخاب درست که علاوه بر زیبایی و تمیزی ، سال های متمادی با انتخاب هوشمندانه خود از محیط آشپز خانه لذت ببریم . 

 در سال های نچندان دور شاید افراد کمتری درمورد کفپوش اپوکسی شناخت داشتن ولی امروزه یکی از انتخاب های مناسب برای طراحی داخلی و به خصوص آشپز خانه می باشد  این کفپوش‌ها به راحتی نصب می‌شوند؛ تنوع مدل و رنگ  بسیار بالایی دارند؛ به راحتی می‌توانید رنگ و طرحی را متناسب با سایر بخش‌های خانه انتخاب کنید؛ زیبا هستند؛ ذلیل تنوع رنگ و رزین در این نوع اپوکسی به راحتی تمیز می‌شوند و نسبت به آب و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند؛ به هیچ عنوان لیز نیستند؛ یکپارچه هستند و هیچ آلودگی و جسمی را در خود نگه نمی‌دارند. در مجموع، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آیند. می‌توانید در هنگام طراحی داخلی می توانید مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت رادین پوشش بگیرید.

کارشناسان شرکت رادین پوشش فرش یا موکت کردن کف آشپزخانه گزینه‌ی چندان مناسبی نمیدانند. اول اینکه، از نظر بهداشتی خیلی مناسب نیست، آشغال و آلودگی را در خود نگه می‌دارد، تمیز کردن آن سخت است و نمی‌توان دائم آن‌ها را شست. دوم اینکه، با سلیقه‌ی امروزی چندان هماهنگ و متناسب نیست، به اصطلاح مد روز نیست. بنابراین، توصیه ما انتخاب سایر کفپوش‌ها و عدم استفاده از فرش و موکت برای آشپزخانه است.



بایگانی
  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی زبر- ضد لغزش    

این پوشش ها از رزین اپوکسی بدون هیچگونه پر کننده تشکیل شده اند که پس از پهن شدن روی سطح و قبل از سخت شدن رزین، روی آن سیلیس و یا پر کننده های مناسب دیگر پاشیده می شود. پس از سخت شدن کامل، یک لایه اپوکسی کاملاً مقاوم با چسبندگی عالی به سطح و بدون هیچگونه لغزندگی به دست می آید.

این پوشش ها عمدتاً در مکان های لغزنده که میزان بالایی از اصطکاک سطح مورد نیاز است کاربرد دارند.

 

ویژگی ها

مقاومت مکانیکی، ضربه ای و فشاری بالا

اجرای یکپارچه و بدون درز ( این امر از تجمع آلودگی‌ در درزها جلوگیری می‌کند)

مقاومت خوب در مقابل شرایط جوی

چسبندگی عالی به سطوح بتنی، فلزی و سنگی

خود تراز بودن و قابلیت اجرای سریع

سبک و کم حجم

نگهداری آسان، کم هزینه به همراه قابلیت ترمیم ‌پذیری خوب و سریع

قابلیت اعمال طرح و خط کشی روی کفپوش اجرا شده

تنوع در رنگ بندی (256 رنگ)

حداقل 10 سال عمر مفید

 

کاربرد

رمپ ها و شیب ها

لبه پله های سنگی

راهروها وسالن هایی که در معرض بارش برف و باران قرار دارند

سالن های مدرن شیر دوشی گاو

عرشه کشتی، موتور خانه ها و غیره

  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • اکبر فرهادیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی