هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،

هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما

 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،


با توجه به تنوع بالا که کفپوش‌های معمول در بازار ایران از جمله سنگ و سرامیک، کفپوش‌های اپوکسی، لمینت و حتی موکت یک نوع سردرگمی در هنگام انتخاب کفپوش استکه به همین علت بر خود واجب دانستیم این‌بار در وب سایت شرکت رادین پوشش درباره انتخاب و تنوع کفپوش‌ آشپزخانه بنویسیم.

 پروسه‌ی زمان بر انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه می‌تواند تبدیل به یک  از کارهای دشوار در معماری داخلی ساختمانتان باشد که حتی گاهی ممکن است افراد با تجربه بدون توجه به آب و هوا وعوامل محیطی هم دست به انتخاب به اشتباه بزنند  و زمان و هزینه بیشتری را برای برای جبران انتخاب قبلی خود برای اصلاح به خود یا کرفرما تحمیل کنند اما با دانستن و توجه نکات ریز و ساده به ظاهر که بسیار مهم  واساسی می توانیم انتخاب درست که علاوه بر زیبایی و تمیزی ، سال های متمادی با انتخاب هوشمندانه خود از محیط آشپز خانه لذت ببریم . 

 در سال های نچندان دور شاید افراد کمتری درمورد کفپوش اپوکسی شناخت داشتن ولی امروزه یکی از انتخاب های مناسب برای طراحی داخلی و به خصوص آشپز خانه می باشد  این کفپوش‌ها به راحتی نصب می‌شوند؛ تنوع مدل و رنگ  بسیار بالایی دارند؛ به راحتی می‌توانید رنگ و طرحی را متناسب با سایر بخش‌های خانه انتخاب کنید؛ زیبا هستند؛ ذلیل تنوع رنگ و رزین در این نوع اپوکسی به راحتی تمیز می‌شوند و نسبت به آب و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند؛ به هیچ عنوان لیز نیستند؛ یکپارچه هستند و هیچ آلودگی و جسمی را در خود نگه نمی‌دارند. در مجموع، گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آیند. می‌توانید در هنگام طراحی داخلی می توانید مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت رادین پوشش بگیرید.

کارشناسان شرکت رادین پوشش فرش یا موکت کردن کف آشپزخانه گزینه‌ی چندان مناسبی نمیدانند. اول اینکه، از نظر بهداشتی خیلی مناسب نیست، آشغال و آلودگی را در خود نگه می‌دارد، تمیز کردن آن سخت است و نمی‌توان دائم آن‌ها را شست. دوم اینکه، با سلیقه‌ی امروزی چندان هماهنگ و متناسب نیست، به اصطلاح مد روز نیست. بنابراین، توصیه ما انتخاب سایر کفپوش‌ها و عدم استفاده از فرش و موکت برای آشپزخانه است.



بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

کفپوش اپوکسی درمانی

 

به دلیل ماهیت برخی از صنایع و مراکز مانند صنایع داروسازی ، مراکز بیمارستانی، صنایع غذایی و...، استفاده از کفپوش و یا پوشش با ویژگی بهداشتی و درمانی در این اماکن الزامی می باشد. به همین سبب، سیستم کفپوش و پوشش این مراکز و صنایع باید به نحوی طراحی، فرموله و اجرا گردد که علاوه بر داشتن ماهیت بهداشتی و درمانی، با شرایط سخت و تردد بسیار زیاد محیط هایی که گاها به صورت تمام وقت (شبانه روز) در حال استفاده می باشد، تطبیق داشته باشد.
شرکت شرکت رادین پوشش ، سیستم کفپوش بهداشتی و درمانی را اختصاصاً جهت محیط های بیمارستانی، مراکز درمانی، ساختمان های بهداشتی و درمانی، بهیاری، مراکز توان بخشی و دیگر مکان هایی که رعایت بهداشت در آنها الزامیست، پیشنهاد می دهد.

مزیت های سیستم کفپوش اپوکسی درمانی 

کفپوش اپوکسی درمانی به سهولت شستشو و تمیز می شود.
کفپوش اپوکسی درمانی در صورت بهره برداری مناسب حداقل ۲۰ سال عمر مفید دارد.
کفپوش اپوکسی درمانی دارای سطحی بدون درز و یکپارچه می باشد.
کفپوش اپوکسی درمانی در برابر حلال ها و ضدعفونی کننده ها و دیگر مواد شوینده شیمیایی مقاوم می باشد.
کفپوش اپوکسی درمانی کاملاً امن و ضد لغزندگی است.
کفپوش اپوکسی درمانی امکان تولید در طیف وسیعی از رنگ ها را دارا می باشد.
کفپوش اپوکسی درمانی دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی بوده و کاملاً مقاوم به خش می باشد.
کفپوش اپوکسی درمانی مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب، روغن و سایر مایعات به بتن جلوگیری می کنند.
کفپوش اپوکسی درمانی سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گردوغبار نیز جلوگیری می نماید.
کفپوش اپوکسی درمانی در صورت آسیب دیدگی و نیاز به ترمیم، به راحتی و با هزینه بسیار پایین، ترمیم و بازسازی می شود.
کفپوش اپوکسی درمانی دارای خاصیت آنتی باکتریال ثبت شده در آژانس حفاظت محیطی می باشد.

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • اکبر فرهادیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی